RSS Feed

Bunele maniere NU dăunează grav sănătății!!

Posted on

Oare de asta sunt atât de evitate bunele maniere în zilele noastre, pentru că sunt considerate periculoase? Dragi tinerei și tinerele, vă jur bunul simț și bunele maniere, „folosite” împreună, sunt mai puțin nocive decât combinația de sosuri în shaorma… Sau cea de Iphone cu carcasă sclipicioasă… Sau cea de blugi găuriți si bluză cu vedere la buric în miezul iernii. În fine, înțelegeți voi ideea… Cred.

De unde „durerea” mea cu bunele maniere? Cred că era o supărare care ardea mocnit înlăuntrul meu, dar a erupt astăzi când, cu capsa pusă fiind, m-a enervat o pisi din asta de maximum 15 ani care aștepta ca tot metroul să îi facă ei loc. Asta, sau trecea prin ei, fără vreo jenă.
Ar fi urât din partea mea să spun că doar tinerii duc lipsă de bun simț si bune maniere. Sunt muhuhuuulte exemplare din categoria vârstei a doua care ar da clasă micilor nesimțiți în devenire. Și atunci vin și mă întreb: cu ce drept îi critică unii pe cei care părăsesc țara? Adică naționalistul din tine consideră că ăla care fuge de problemele din țară e un laș, dar nu are nici o problemă cu a scuipa semințe în locuri publice? Sau cu a asculta manele pe stradă? Sau cu a distruge băncile din parc? Sau cu a-ți băga p**a cu nonșalanță în morții ăluia care a îndrăznit să te depășească în trafic? Interesant…

Era o vorbă care zicea că e frumoasă România, păcat că e locuită. Ei, eu nu sunt de acord cu ea. Sunt atâtea exemple de oameni care merită lăudați și respectați pentru ceea ce fac. Mi-e milă de ea, țara, că nu e respectată la adevarata ei valoare. Și mi-e milă și de ei, oamenii simțiți care ajung să se simtă în plus printre multele specimene de la noi…

Dar cu mila nu rezolv nimic. Așa că data viitoare când am să mă întâlnesc cu puștoaica plină de aere de divă am să îi spun că bunul simț nu ucide și că poate să îl folosească liniștită. Că așa e frumos, să nu-i lași pe alții să moară neinformați.

 

Și ca să vedeți că oricine poate învăța să se poarte, luați de-aici o caricatură simpatică:

2861455_700b

sursa foto: http://9gag.com/gag/2861455

About Sonia G

„Niciodata nu a fost sa nu fie cumva”. Asta este motto-ul meu

Lasă un răspuns

