RSS Feed

Secretara surpriză

Posted on

Astăzi am avut parte de bucuria de a vorbi la telefon cu o doamnă secretară! Nu, nu am greșit, chiar voiam să scriu secretară și da, postarea mea răutăcioasă cu privire la secretare de mai demult s-a întors și mi-a dat o scatoalcă după ceafă. Ce pot să zic, o meritam!

Ok, ideea este că azi am dat un telefon la secretariatul Rectoratului UB, ca să adresez niște întrebări legate de burse. M-am pregătit psihic pentru această conversație, încercând să regăsesc zenul înlăuntrul meu ca să nu îmi pierd răbdarea prea repede cu doamna de la celălalt capăt al firului. Ei bine, ce să vezi? Mi-am făcut griji degeaba, pentru că am sunat, am fost draguță, iar doamna secretară mi-a raspuns cu aceeasi amabilitate! E drept, interlocutoarea mea se afla pe acea linie fină dintre amabilitate si creepyness, pentru că nu mă scotea din „scumpo”, „draga mea” si alte apelative asemănătoare, pe care de obicei le folosește doar mama. Dar oricum, ideea e că mi-a raspuns la întrebări și m-a și făcut să zâmbesc, iar asta e uimitor, pentru că, de obicei, în urma unei discuții cu secretara nu se întâmplă nici una, nici alta.

Acestea fiind zise, nu îmi rămâne decât să mă întreb dacă ar fi de acord doamna secretară de la Rectorat să țină un training de amabilitate cu secretaree de la noi de la facultate. Nu trebuie să facă prea multe, doar să le vorbească despre câteva reguli de bază în comunicare. Se poate? Ar salva nervii multor generații de studenți… Vă rugăăăăăm!

Concluzie scurtă: acum avem dovada că dacă vrei, se poate!

About Sonia G

„Niciodata nu a fost sa nu fie cumva”. Asta este motto-ul meu

Lasă un răspuns

